Ma a Rákóczy út az egyik legforgalmasabb, buszközlekedésű utcája, a 7-es buszcsalád ezen az utcán megy végig. A 1900-as évek elején indult 44-es és 67-es villamosokat a '90-es években felszámolták, mert a 4-es metrót akarták helyette. Persze a metró nem jött ki sem Újpalotáig, sem a Bosnyák térig. Bár a Bosnyák tértől egészen a Keleti Pályaudvarig még állnak a vágányok, és a Zugló Vasútállomásnál elkanyarodó, volt 67-es villamosnak még szintén megvannak a vágányai egészen az M1-es metró végállomásáig, a Mexikói útig.
Bosnyák tér utáni káosz:
A Bosnyák tér után már annyi busz jár, hogy az elmondhatatlan. Újpalotáról indul a 7, 7E, 8E, 133E, és délután a 108E. A Bosnyák térről pedig indul a 110, a 112, és most a 105-ös busz terhelésmentesítése érdekében a 110E.
Fölösleges járatok:
Saját véleményem szerint a Rákóczy útról ki lehetne szedni a 7E-t, mert Újpalotától csak a Blaháig megy. Helyette kihozhatnák a 4-es metrót a Pólusig, és akkor minden meg lenne oldva, max egy normál járat kéne, mert azért annyiszor nem kell megállnia egy metrónak, mint amennyiszer mondjuk egy 7-es busznak. Expressz járatnak pedig megmaradhatna a 8E. A 108E járattal hasonló a helyzet. Ez a járat Újpalota, Nyírpalota út és a Gazdagréti tér között közlekedik, csak délutánonként. Még ide tudom sorolni a 110 és 112 járatot, ami ugyanonnan, ugyanoda megy (Bosnyák tér-Thomán István utca).